Monday, January 10, 2011

JUARA...

assalamualaikum...salam kembali..
semalam aku blk kmpng sbb ade perlawanan bola sepak peringkat final kat kampung jiran aku..aku bertolak dr uitm shah alam kul 1 lbh gak la..smpai je kat umah aku trus solat zohor n grak terus ke tempat perlawanan kat kampng sungai air tawar...bdn aku time lth sangat,maklumla baru blk...perlawanan final ptg tu dianatara kampung tebok jawe dan kmpng sungai tengar...aku bermain tuk pasukan sungai tengar...perlawanan anjuran belia tu telah dirasmikan oleh Dato' Noh Omar...separuh mase pertame dimulakan..permainan yg ditunjukkan oleh kedua2 pasukan amat bertenaga sekali...setelah beberapa minit kemudian
pasukan tebok jawe telah menyepak masuk ke gawang gol sungai tengar...pasukan tebok jawe mendahului pasukan sg tengar dgn 1-0...permainan dteruskan lg dgn serangan2 yg berbahaye dr kedua2 pasukan...beberape minit sebelum wisel penamat separuh mase pertame dibunyikan pasukan sg tengar berjaye merapatkan kedudukan hasil drpd sepakan percume...separuh mase pertame berakhir dgn keputusan 1-1...setelah beberape minit diberi mase tuk kedua2 pasukan berehat,separuh mase kedua dimulaka...pd saat ini aksi2 para pemain semakin mantap kerane tuk mencari gol pendahuluan..ketika mase hampir ke wisel penamat,pasukan tebok jawe berjaye mencuri peluang tuk manjaringkan gol kemenangan hasil kesilapan pertahanan..aku begitu frust sekali...
setelah beberape minit kemudian wisel penamat pun dibunyikan..
kegembiraan terpancar wajah pemain2 pasukan tebok jawe...kami hanye mampu melihat kegembiraan mereka..namun aku berpuas hati dgn pencapaian ini walaupun tidak menjadi JUARA...semoga di lain kali kami pula akan menjadi JUARA...
SETAKAT KALI NIE SAJE WARKAH AKU TUK KALI INI..
HARAP BERJUMPE LG DI LAIN HARI..
ASSALAMUALAIKUM................

No comments: