Tuesday, April 19, 2011

aktiviti terakhir OUTDOOR: Score Orienteering....



Assalamualaikum....

pejam celik2 dah sampai kite tuk aktiviti terakhir tuk outdoor...rase cam kejap je,,..tuk kali nie kitorang kene wat score orienteering...kawasan yg diperuntukan ialah seluruh kawasan uitm...semuanya ade 9 checkpoint dan sume checkpoint adalh jauh2 belaka..mmg mantap..aku merupakan peserta yg ke peserta ke-5...kitorangdiberi masa selam 1 jam 30 minit....nampak cam lame tp nak berjalan ke checkpoint tu mmg jauh...





sebelum mulakan perjalanan aku salin ape yg patut kat main map...die punye description n lain2...aku mamulakan perjalanan di checkpoint ke-2 iaitu di fakulti sains sukan...lps tu diikuti di unit kenderaan,tangki air, pusat kesihatan, stadium, pusat sukan,pusat islam(CITU), dewan Annex dan yg terakhir bangunan canseleri....tp kat bngnn canseleri tu aku xgi sbb aku terlepas pndang xsalin kat main map td..mmg rugi...



pergh mmg penat la...plng llth time naik kat tangki air...mmg letih...apepun aktiviti nie mmg sonok...

No comments: